2011 m. rugpjūčio 19 d., penktadienis

šimtas

Šiandien facebook'o puslapyje jūsų jau šimtas + !
Ir vėl labai ačiū, kad esate, kad skaitote, žiūrite naujienas. Esu labai dėkinga, kad domitės manimi, fotografijomis ir viskuo kas yra aplink mane! 
Tikiuosi su laiku, kad jūsų (mano fanų, gerbėjų) atsiras dar daugiau, nors esu labai pamaloninta, kad jūsų jau šimtas! (100)
Labiausiai dėkoju savo tėvams, kurie mane įkvepė, pastebėjo pirmieji mano fotografijas ir pragino semtis įkvėpimo iš kitų, bet nepavyko, tad laukiau savo mūzos, kuri mane paliestų savo burtų lazdele, ir įkvėpimas ateitų pas mane! Štai ir jis atėjo, tapau freelancer photographer ir tuo  didžiuojuosi, žinoma fotografijos nėra tobulos, kokios yra profesuanalų, bet mano nuotraukų kokybė perkopė visas everesto viršūnes!
Štai jums nauja 
Lady GaGa daina "You And I"

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą